Kwinta sessie: Hoe je de klant helemaal centraal zet

19 december 2017
16:00 tot 19:00
Technopolis, Mechelen
VCK

Hoe je de klant helemaal centraal kunt zetten, hoor je van Robin Roest, directeur Repair bij CED. Hij viel dit jaar in de prijzen bij het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement: hij is uitgeroepen tot de Business Improvement Manager 2017.

Programma

Laat ons de klant eens helemaal centraal zetten, dacht Robin Roest, directeur Repair bij CED.

In het vorige schadeafhandelingsmodel moest de klant zelf alles regelen om de schade hersteld te krijgen. Roest zette daarom een Business improvement-traject op de sporen om klanten een zo'n lean mogelijke oplossing te bieden bij de schadeafhandeling na een brand, inbraak, storm of wateroverlast.

Tijdens het Business Improvement Event van het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement (NNK) is Robin Roest  uitgeroepen tot Business Improvement Manager van 2017 voor zijn rol als initiator en drijvende kracht achter CED Repair, een schoolvoorbeeld van succesvolle en innovatieve procesoptimalisatie.

Praktisch

De Kwinta sessie vindt plaats op dinsdag 19 december 2017.

15u30 Ontvangst
16u00 Start van de sessie
18u00 Netwerkdrink

Locatie

Technopolis
Technologielaan
2800 Mechelen

Bereikbaarheid van Technopolis. Je parkeert gratis op de parking van Technopolis.

Deelnameprijs

  • Als VCK/Kwinta-lid schrijf je gratis in. Als je organisatie lid is van VCK/Kwinta kunnen 3 personen gratis inschrijven.
  • Niet-leden: € 150 per persoon (excl. 21% BTW).
Datum: 
19/12/2017 - 16:00 tot 19:00
Voeg toe aan je agenda

Delen via