Pitopia

afbeelding van Pitopia

Els Dhaeze, een dame met pit, richtte na 17 jaar management- en directie ervaring bij internationale marketing – en retail bedrijven, haar eigen bedrijf PITopia op dat organisaties begeleidt naar "customer excellence”.  Zorgen dat iedereen in het bedrijf, op elke niveau en over alle departementen heen, zijn eigen impact op de klant kent en dagdagelijks klantgericht denkt en handelt is haar passie waarmee ze organisaties helpt om gemotiveerdere werknemers, trouwere klanten en een duurzame groei te bereiken. Els Dhaeze is ook auteur van een boek over Customer Excellence.

Twitter gebruikersnaam: 
Bedrijf: 
Pitopia

Mijn artikels

Allemaal voor dat ene doel

Terwijl de regionale en federale regeringen vorm krijgen, en het getouwtrek over de belangrijkste portefeuilles kan beginnen, zien we tegelijk hoe de individuele belangen voor het WK voetbal aan de kant worden geschoven, en hoe we met zijn allen supporteren voor de eer van het vaderland.

Waar staat jouw "suggestieknop"?

Hoeveel spontane complimenten of tips krijg jij van jouw klanten? Geen?  Heb je zelf al eens een suggestie proberen formuleren bij een organisatie? Hoe heb je dit ervaren?

Hoe en wanneer luister jij naar jouw klant?

Waarom wachten tot een klacht “officieel” binnenkomt, is het dan al niet te laat?  En kunnen we onze medewerkers niet inschakelen om klantfeedback op te vangen, net voor het als een probleem ervaren wordt?

Gebruik minstens elk uur het woord 'klant'

“Klantgericht,  Klant eerst,  Passie voor de klant,…” Het zijn maar enkele beschrijvingen die in mission statements van veel organisaties opduiken. Maar klantgerichtheid echt laten leven bij al je werknemers gaat nog een stap verder.