Procesoptimalisatie in de publieke sector

Recensies van het in 2015 verschenen boek "Procesoptimalisatie in de publieke sector" van Geert Brandt en Ann Peirs, een toolbox van instrumenten en ideeën die uw organisatie helpen te evolueren naar klantgerichte dienstverlening.

Klantenperspectief als leidraad voor projectmanagement in publieke sector

Het nieuwe boek ‘Procesoptimalisatie in de publieke sector’ is een aanwinst, schrijft Wouter Cattoor, kwaliteitscoördinator bij het AZ Zeno, in een recensie. "Het is een aanwinst omdat het op een eenvoudige maar kordate manier zijn lezers meeneemt op weg van grote en kleine verbeterprojecten."

Procesoptimalisatie vertrekt altijd vanuit klant

Toen ik vernam dat Geert Brandt en Ann Peirs een boek geschreven hebben over procesoptimalisatie, was ik onmiddellijk nieuwsgierig om het te lezen. Mijn enthousiasme werd wel iets getemperd toen ik de volledige titel vernam: “Procesoptimalisatie in de publieke sector.” Ik werk namelijk in de privésector.

Radicaal innoveren door aandacht voor de klant

"Onze klanten kunnen hun overheid niet altijd kiezen en wij kunnen onze klanten niet kiezen", schrijft Peter Sels van de stad Antwerpen. "Maar door de klanten en hun behoeften aandacht te schenken, kunnen we wel radicaal innoveren", schrijft hij in een recensie.