EFQM Award voor het Turkse Bilim Pharmaceuticals

EFQM noteerde tijdens de 20ste editie van de Excellence Awards de hoogste gemiddelde score op de weerhouden dossiers ooit. Naast één award maakte de Europese organisatie ook negen prijswinnaars bekend.

Belgische Umicore Precious Metals Refining finalist

Naast de EFQM Award haalt het Turkse farmaceutische bedrijf Bilim Pharmaceuticals vier prijzen binnen. Het blonk uit op de criteria 'Managing by Processes', 'Achieving Balanced Results', 'Adding Value for Customers' en 'Leading with Vision, Inspiration & Integrity'.

"Van deze twee laatste aspecten, het creëren van toegevoegde waarde voor klanten en het leidinggeven met visie, inspiratie en integriteit, kregen we dit jaar werkelijk excellente voorbeelden te zien", zei Pierre Cachet, CEO van EFQM.

De Europese bedrijven die de EFQM-prijzen in de wacht sleepten, waren: Bosch Chassis Systems Control, Global; Robert Bosch Bamberg Plant, Germany; RED Electrica de España; Ricoh Deutschland; Liverool John Moores University, United Kingdom; Coplaning Luxembourg; Grundfos Pumpenfabrik, Germany; Siemens Healthcare UK en Hôpital Kirchberg-psychiatric Department Luxembourg.

Het Belgische Umicore Precious Metals Refining greep naast de prijzen, maar kreeg wel een eervolle vermelding als finalist.

Delen via

Verwante artikelen

Wat zijn jouw sterkten als Business Excellence-organisatie?

Wat zijn je mogelijkheden? En hoe groei je daarin verder? Met een benchmarkmodel voor Business Excellence toont Jo Harrewijn je tijdens een interactieve Kwinta sessie hoe je je organisatie, of delen ervan, vergelijkt met anderen.

De wereld op zijn kop? Ceo's eisen duurzaam regeerakkoord

De ceo's van 15 Nederlandse bedrijven roepen politici op om een duurzaam regeerakkoord op papier te zetten dat duurzaam ondernemerschap beloont en zo groene, economische groei bevordert. Krijgt hun initiatief navolging elders in Europa?

Leer uit het succes van anderen in plaats van uit je eigen fouten

Wat doet jouw organisatie om de klantervaring te verbeteren? Excellente organisaties zijn steeds op zoek naar het leveren van een betere klantervaring.