Hoe digitalisering kwaliteitscultuur kan ondersteunen

Sinds W. Edwards Deming stelde: "Kwaliteit is ieders verantwoordelijkheid", hebben kwaliteitsexperts veel energie gestoken in het toepassen van dit idee in hun bedrijf. Wat zijn de resultaten vandaag de dag?

Zien kwaliteitsmanagers een echte verandering in de betrokkenheid van de medewerkers en CEO's van hun bedrijf? Is de kwaliteitscultuur verbeterd?

Dat is de vraag die Mohamed Chittach, Director of Strategy Europe bij Veeva Systems en Martin Kappel, Solution Consultant bij Veeva Systems, zullen toelichten tijdens het VCK congres.

Perceptie over kwaliteit

Ze doen dat aan de hand van twee onderzoeken die de perceptie van de CEO's over kwaliteit en de belangrijkste zorgen van de kwaliteitsmanagers onder de loep nemen.

Hun praktische use case zal een uitweg tonen uit de kwaliteitsvolle brandbestrijding, naar een proactief kwaliteitsmanagement dat de echte kwaliteitscultuur ondersteunt.

Wil je erbij zijn? Ontdek het programma en schrijf je in voor het VCK-congres op 21 november.

Veeva

Delen via

Verwante artikelen

Van de CEO tot de operator: iedereen betrokken bij kwaliteit

Wanneer elke medewerker van een organisatie, van de CEO tot de pas aangeworven operator, bewust is van zijn bijdrage aan de kwaliteit van een organisatie en beslist heeft om zijn bijdrage zo effectief mogelijk te maken, kan je spreken van een organisatie met een sterke kwaliteitscultuur.

Congresdag: alles wat je moet weten over het VCK-congres

Het is zover: nu donderdag 21 november 2019 vindt het VCK-congres plaats in het Radisson Blu Astrid Hotel in Antwerpen.

Kwaliteitscultuur stopt niet bij de normgrens

Bij kwaliteitsmanagement binnen een organisatie, denk je misschien al snel aan de ISO 9001-norm. Maar kwaliteit gaat nog veel verder.