Leer uit het succes van anderen in plaats van uit je eigen fouten

Wat doet jouw organisatie om de klantervaring te verbeteren? Excellente organisaties zijn steeds op zoek naar het leveren van een betere klantervaring.

Klantervaring definiëren we als "de werkwijze om interacties met klanten te ontwikkelen en te verbeteren om tegemoet te komen aan de klantverwachtingen of deze te overtreffen en zo de klantentevredenheid, klantentrouw en uitstraling te verhogen".

Doe mee aan de Good Practice Competition

Hoe kom je tot die excellente naservice? Of beschrijf je eigen toepassing van mysterie shopping. Of hanteer je een toch wel speciale benadering met een klantentevredenheidsenquête, of gebruik je een uitgekiend systeem met een klantenfocusgroep? Of misschien is je maatwerk met klachtenbehandeling, of een specifiek proces voor het onthalen van nieuwe klanten mooi gevonden? Hoe realiseert jouw organisatie excellente klantresultaten?

Laat het weten door mee te doen aan deze Good Practice Competition. Er zijn alleen maar winnaars in deze wedstrijd, want door het delen van ervaring word je rijker.

Een voorbeeld

Ook het verbeteren van interne klantrelaties kunnen aan bod komen. Deze video toont een van de vele mogelijkheden. Aarzel niet om jouw excellente benadering via deze template te sturen naar info [at] bbest [dot] be. De voordelen om mee te doen aan de Good Practice Competition, de voorwaarden, werkwijze, kalender… vind je hier.

Bekijk de video op YouTube.

Delen via

Verwante artikelen

Wat zijn jouw sterkten als Business Excellence-organisatie?

Wat zijn je mogelijkheden? En hoe groei je daarin verder? Met een benchmarkmodel voor Business Excellence toont Jo Harrewijn je tijdens een interactieve Kwinta sessie hoe je je organisatie, of delen ervan, vergelijkt met anderen.

De wereld op zijn kop? Ceo's eisen duurzaam regeerakkoord

De ceo's van 15 Nederlandse bedrijven roepen politici op om een duurzaam regeerakkoord op papier te zetten dat duurzaam ondernemerschap beloont en zo groene, economische groei bevordert. Krijgt hun initiatief navolging elders in Europa?

68 praktische tools voor verbetertrajecten

Het "Excellence One Toolbook" is een praktische set van maar liefst 68 tools en technieken die je kan gebruiken in je job als kwaliteitsmanager tijdens EFQM-verbetertrajecten.