Presentatie: minder fouten, hogere doorloopsnelheid

Door een verbeterproject dat Grim Sekeris op de sporen zette, sloegen verschillende afdelingen de handen in elkaar, werkten ze beter samen en leidde dat tot een betere klantendienst.

Grim Sekeris van IndaverHoe Grim Sekeris van afvalverwerker Indaver dat aanpakte, hoorde je tijdens de sessie van maart.

Download de presentatie van Grim Sekeris via de Kwinta app. Deze is gratis beschikbaar voor leden in de App Store (voor iPhone) of de Play Store (Android). Meld je na de installatie ervan aan (voor instructies om je aan te melden kan je een bericht sturen naar bart [dot] vanacker [at] vck [dot] be).

Delen via

Verwante artikelen

Henk Deprez

Gelabeld: menselijke fout

Een klant klaagt over een laattijdige levering. Oorzaak: menselijke fout. Een vat wordt aangereden met een vorkheftruck en slaat lek, waardoor een gevaarlijk product vrijkomt. Oorzaak: menselijke fout.

3 goede kwaliteitspraktijken onder de loep

Een tool om continu te verbeteren bij Swissport, Q-partners bij het Zorgbedrijf Antwerpen en een systeem om de competenties van je werknemers aantoonbaar te maken: dat zijn de 3 cases die 3 leden van het VCK-netwerk in de Kwinta sessie van mei voorstelden.

"Kies de tools die voor jou werken en verbeter de standaard"

"Gebruik de tools die binnen je organisatie passen", zegt Jeroen Mertens, Quality manager bij Faurecia, tijdens de laatste Kwinta sessie van het jaar. "Om daaraan de juiste cultuur te haken, moet je je organisatie goed kennen, je moet weten wat voor mensen er werken."