Roest bekroond tot Europese Quality Leader

De Nederlander Robin Roest, directeur Repair bij CED, is door de Europese kwaliteitsorganisatie EOQ uitgroepen tot European Quality Leader.

Roest viel in de prijzen met innovatieve procesoptimalisatie, waarbij de klant helemaal centraal kwam te staan in het schadeafhandelingsmodel, een project dat hij ook al tijdens een Kwinta sessie uit de doeken kwam doen. Zijn presentatie ervan vind je nog op het kennisplatform Kwinta Knowlegde.

Lean

Ook Dr. Daniela Müller, de Global program manager for standardization and optimization bij Honeywell Austria, mag zich European Quality Leader noemen. Ze paste Lean Management toe in de dienstverlenende afdelingen van haar bedrijf, wat duidelijk meetbare efficiëntieverbeteringen gaf.

Delen via

Verwante artikelen

Jeroen

Ziekteverzuim indammen heeft alles te maken met focus

In Nederland is de werkgever verplicht om zieke werknemers twee jaar lang een groot deel van hun loon door te betalen. Het ziekteverzuim terugdringen, perkt de risico's in.

"Nearshoring deels oorzaak Chinese groeivertraging"

De Chinese groeivertraging is voor een deel te wijten aan de versnelde opkomst van nearshoring in de supply chain. Dat schrijft professor David Simchi-Levi van de Massachusetts Institute of Technology.

Procesoptimalisatie vertrekt altijd vanuit klant

Toen ik vernam dat Geert Brandt en Ann Peirs een boek geschreven hebben over procesoptimalisatie, was ik onmiddellijk nieuwsgierig om het te lezen. Mijn enthousiasme werd wel iets getemperd toen ik de volledige titel vernam: “Procesoptimalisatie in de publieke sector.” Ik werk namelijk in de privésector.